niedziela, 6 listopada 2016

Postawiłem na TheAdsTeam !!!

Po Future Ad pro, MxWorld i Recyclix przyszedł czas na postawienie czwartej nogi biznesowej. Nie będzie, to jednak ZfShare o którym wcześniej pisałem, gdyż w międzyczasie ruszył projekt, który biorąc pod uwagę aspekty techniczne i matematyczne może mieć mocne podstawy długoterminowości.The Ads Team jest bez wątpienia programem, który warto poznać bliżej.

Jak zarabiamy w tej platformie reklamowej? 
W zasadzie na nagraniu omówiłem najważniejsze aspekty. Ale zapewne znajdą się osoby, które wolą czytać niż słuchać więc tak w kilku zdaniach:

-Mamy 3 rodzaje ad Packów za 10$, 25 $, 50%
-Ad packi wypracowują od 110% do 120%
-Dzienne z paczki zwrot wynosi 2%-2,5%
-Maksymalnie na dobę wypłacimy 300$
-Prowizje z poleconych trzeba zreinwestować
 Inaczej nie można jej wypłacić.
-Program ma swoją siedzibę na wyspach, a 
odpowiadają za niego znani i transparentni admini
 znani między innymi z branży mlm.
-Zewnętrzne źródła finansowania w programie.

Więcej szczegółów w prezentacji jaką udostępniłem niżej...



Na powyższym filmie pokazałem krótko zarys tego jak wygląda program, jak działa firma i kto za nią odpowiada. Wstępnie też powiedziałem o założycielach i właścicielach programu. Dlatego też żeby przekazać jak najwięcej informacji udostępniam wywiad przeprowadzony przez Piotra Nastalka w Londynie. Rozmowa została przetłumaczona (wtopione napisy), więc nie trzeba znać języka angielskiego.


Rejestracja w TheAdsTeam TUTAJ

Myślę, że wszystkie najważniejsze rzeczy zostały przekazane. Jak powiedziałem na pierwszym nagraniu w pierwsze ad packi już wrzuciłem własne środki i będą w najbliższych dniach dokupywał kolejne pakiety reklamowe. Tak więc jeżeli i was program zainteresował zapraszam do rejestracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz