środa, 23 listopada 2016

Aż 2 strony do promocji TheAdsTeam !!!

The Ads Team jest programem revshare w którym im dłużej jestem tym bardziej mi się podoba. W chwili pisania artykułu firma przekroczyła 17000 użytkowników więc zainteresowanie rośnie z każdym dniem. Duża w tym zasługa właścicieli projektu, którzy są osobami transparentnymi z wizją i pomysłem na rozwój oraz długoterminowe funkcjonowanie biznesu.

Opis firmy, wywiad z właścicielami czy też podstawowe zasady funkcjonowania projektu przedstawiłem w poprzednim wpisie i ten znajdziecie TUTAJ.  Natomiast dziś krótka informacja o stronkach do promocji z których sam korzystam i które możecie otrzymać
decydując się na działanie w moim zespole. 

DWIE STRONY DO PROMOCJI THE ADS TEAM DO DO ODBIORU

A w zasadzie jedna strona z prezentacja biznesu, waszym zdjęciem i linkami do social mediów, oraz druga strona, która jest bardziej systemem do promocji dzięki któremu otrzymujecie dostęp do specjalnego panelu.

Stronę nr 1 możecie zobaczyć TUTAJ. A w podgląd na fotce:


Jak napisałem wyżej otrzymać możecie takze drugą stronę w postaci 
     dostępu do panelu, który pełni role systemu do  promocji TheAdsTeam: 
Omówienie systemu TUTAJ
( Z tego linku powyżej się nie rejestruj!!!)

(Na zdjęciu mamy tylko wybrany kadr z całego systemu)

Rejestracja w The Ads Team TUTAJ

Także jeżeli ktoś chce otrzymać obie zaprezentowane strony to wystarczy założyć konto w firmie The Ads Team. A później  ja już się z wami skontaktuje drogą mailową lub sami możecie wysłać do mnie wiadomość np przez Facebook.

UWAGA; Biznes Revshare, to nie inwestycja. Jakiekolwiek naliczenia otrzymujemy jeżeli dana firma czerpie profity ze sprzedaży swoich usług. Wtedy dobrowolnie dzieli się z nami zyskiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz