czwartek, 27 października 2016

Gotowa strona do promocji Recyclix.

Jeżeli ktoś zaczyna działać w firmie Recyclix lub dopiero ma taki zamiar to do promocji tego projektu coś postanowiłem stworzyć. Trochę czasu ostatnio poświeciłem żeby zrobić stronkę pod kątem tego biznesu. Będzie ona dostępna oczywiście nie tylko dla mnie. Otrzymać taki drobny prezent mogą także partnerzy biznesowi którzy zechcą podjąć współprace ze mną.

W przypadku gdyby ktoś jeszcze do tej pory nie miał styczności z Recyclix na wstępie odsyłam do mojego pierwszego artykułu o tym ekologicznym biznesie.Tam więcej szczegółów i informacji dla początkujących.

Informacje o Firmie Recyclix TUTAJ

Wracając do tematu strony do promocji to po prostu zachęcam i zapraszam żeby samemu się zapoznać ( wcześniej oczywiście należy poznać projekt Recyclix ). Jeżeli uznacie że dana strona wam się przyda  to zachęcam do rejestracji i kontaktu ze mną. Z resztą sam się z wami skontaktuje w przypadku założenia konta. Fragment  strony na poniższej grafice :)


Więcej można oczywiście zobaczyć przechodząc na stronę.  Tu muszę dodać, że to narzędzie do promocji otrzymać możecie z własnym zdjęciem lub bez zdjęcia. Ale decyzja należy oczywiście do was. 
Strona do Promocji Recyclix TUTAJ
(bezpośrednio z niej można się zarejestrować w programie !!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz