środa, 17 sierpnia 2016

Turawa - Podsumowanie:Kto nie był niech żałuje.

W sobotę 13 sierpnia odbył się Event firmy MxRevshare na którym również miałem przyjemność być obecny. Wydarzenie miało miejsce w Turawie koło Opola i przyciągało ogromną rzeszę ludzi z całego kraju. Dlatego też pora napisać krótki artykuł czyli kilka subiektywnych zdań oczami autora. A już we wstępie pozwolę sobie dodać:Na prawdę warto było  tego dnia pojawić się w Turawie.

Pochodzę z wielkopolski więc, żeby być obecnym na spotkaniu z Janusem Nowakiem administratorem programu musiałem pierwszy raz od dawna wstać o 5 rano. W zasadzie kilka godzin drogi z przesiadką i na miejscu około 13:30. A tam to już wiele  twarzy i ludzie których do tej pory znałem tylko z internetu.

Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłem uwagę było zupełne inne podejście ludzi do życia. Rzadko się zdarza, że w jednym miejscu mamy 150 osób, a nikt na nic nie narzeka, nie gada o polityce i ma mega pozytywne nastawienie do życia. A co najfajniejsze widzieliśmy się na żywo pierwszy raz, a rozmawialiśmy ze sobą jakbyśmy się znali od wielu lat. A tak było jak dyskutowałem z Pawłem, Dominikiem, Mariuszem oraz wieloma innymi osobami, których nie jestem nawet w stanie tu wymienić. Jak się okazało nikt nie był wirtualny, nie używał Photoshopa i wszystko co do tej pory widzieliśmy w internecie nie było żadną iluzją.


Sama cześć oficjalna czyli prezentacja prowadzona przez Janusa Nowaka wypadła również okazale. Brak sztucznej otoczki i humor jakiego chyba nie ma na żadnych innych eventach. W sumie myślałem, że jak wejdę na sale gdzie miała odbyć się prezentacja spotkam samych ludzi w garniturach, a tu miła niespodzianka. Garniaka jak zauważyłem nie ubrał nikt. Był więc totalny luz.

Wracając do prezentacji, to Janus Nowak omówił jak działa platforma reklamowa MxRevshare, zaprezentował usługi biznesu i wyjaśnił kiedy oraz na jakich zasadach następuje tu podział zysków. Było oczywiście też o nowościach czyli np poruszono temat kart od payza, które podobno już są wdrażane. Janus wspomniał też, że w sklepie MxRevshare będą zmiany. Poprzedni dostawca nawalił i od kilku tygodni nie otrzymaliśmy zamówionego towaru, także będzie to wyglądać trochę inaczej. Wspomniane również, że wobec problemów TrafficMonsoon MxRevshare stało się najpopularniejszą platformą reklamową typu revshare dającą bonusy za aktywność, której bufor przekracza  już grubo ponad milion dolarów.



Całość była połączona na dwie części czyli prezentacje biznesu oraz pytania zadawane przez osoby zgromadzone na sali. A pytań nie brakowało gdyż za każde mądre pytanie Janus...rozdawał hajs!!!. Im mądrzejsze pytanie, tym lepsza waluta. Także można było za jedno pytanie zarobić nawet 10 dolarów. Z resztą symbolicznego dolara otrzymał każdy kto zjawił się tego dnia  w Turawie.


Rejestracja w MxRevshare oraz informacje o platformie TUTAJ

Ostatni akt to oczywiście cześć rozrywkowa i zarazem integracyjna. Czyli kiełbaski, ciepła zupa czy tak lubiane przez polaków piwo. Dla niektórych możliwe, że zabawa skończyła się nad ranem. Ja niestety musiałem wracać troszkę wcześniej i w domu po niezwykle udanie spędzonym dniu zameldowałem się około godz 4 nad ranem. Prawdopodobnie ponownie spotkamy się wkrótce - podobno już we wrześniu.


UWAGA: Biznes Revshare, to nie inwestycja. Jakiekolwiek naliczenia otrzymujemy jeżeli dana firma czerpie profity ze sprzedaży swoich usług. Wtedy dobrowolnie dzieli się z nami zyskiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz