środa, 10 sierpnia 2016

Reklama w MxRevshare.

Dziś kolejny krótki wpis odnośnie reklamy w revshare. Poprzedni artykuł prezentował jak działa ona Firmie Future Ad Pro dlatego dzis szybka analiza usługi reklamowej w Mx Revshare.

Śmiało można powiedzieć, że dobrze jest. Mój cel korzystania z tej usługi jest jasno określony czyli skierowanie jak największej grupy ludzi na bloga. Promocja rotatora linków jak również innych artykułów. Reklama w programie MxRevshare aktualnie jak najbardziej spełnia swoje zadanie. W ciągu ostatnich dni zdarzało mi się mieć nawet 1000 wyświetleń bloga a zdecydowanie największy ruch pochodził z omawianego Tutaj biznesu. Trochę statystyk na widocznej fotce.



Jak widać na wykresie od kiedy dodałem reklamę do MxRevshare blog ma zdecydowanie więcej odwiedzin. Jeden z artykułów który ostatnio promowałem w programie przekroczył już 3 tyś wyświetleń. A sama liczba wejść jest 3 razy większa niż jeszcze tydzień temu.

Dlaczego inni mówią ze usługi w revshare słabo działają? Jest kilka prostych powodów.. Między innymi. Reklamują  jedynie sama reflinki bez merytorycznej treści. W 90 % procentach reklamują to samo co inni. Ich kampanie wyglądają identycznie jak innych osób. Także w takiej sytuacji śmiało można powiedzieć, że biorą udział w loterii. A zazwyczaj promują coś w czym zdecydowana większość osób ma konto także zdobywanie poleconych jest w jest zazwyczaj dziełem przypadku.Reklama w revshare nie będzie dla każdego, nie można je skierować do każdej grupy, ale na pewno jeśli popracujemy nad kampanią może mieć zadowalające wyniki.


Rejestracja w MxRevshare
TUTAJ


Jesli więc porównamy reklamy w MxRevshare i Future Ad Pro, to nasuwa mi się jeden wniosek. Reklama w Mx daje więcej wejść ( głownie dzięki dodaniu jej do Milionere ads), a  reklama w FAP jest błyskawicznie realizowana i wyświetlana w programie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz